Plus12 verandert naam in 8th Gear

Carwashmarketingbureau Plus12 gaat door onder een andere naam. Het bedrijf gaat verder als 8th Gear en dat is niet het enige dat gaat veranderen. Vanaf 11 juli verhuist het bedrijf naar een nieuw kantoorpand bij de NDSM-werf in Amsterdam-Noord. “Het is tijd voor een nieuwe fase, de volgende versnelling vandaar onze nieuwe naam”, zegt mede-eigenaar Justin Huijmans.

Eind vorig jaar nam Dollie Schouten-Tuininga het carwashmarketingbureau Plus12 over van haar voormalige werkgever. Al snel voegde Justin Huijmans zich bij haar aan. Inmiddels is het portfolio verbreed. “We kunnen ondernemers in de carwashbranche nog beter bedienen nu. We zijn de afgelopen tijd flink gegroeid en hebben meer kennis in huis gehaald. Daarom werd het tijd om door te schakelen naar een volgende versnelling”, zegt hij.

Eigen weg

Volgens Huijmans was het na de overname van het bedrijf even zoeken naar een eigen weg. “De naam Plus12 stond voor een belofte: twaalf procent meer omzet. Inmiddels hebben we heel wat wasstraatondernemers gesproken over hun verwachtingen en doelstellingen en weten we dat marketing alleen die groei niet kan garanderen. Daarvoor is – naast een goed product en een strakke dienstverlening – een optimale samenwerking tussen marketing, de operatie en de mensen nodig. Juist in die samenwerking ontdekten wij dat we met een breder portfolio ondernemers nog beter zouden kunnen bedienen. Daar is ons team mee aan de slag gegaan en nu is ons bedrijf klaar voor de volgende stap.”

Groei

Plus12 is volgens hem uitgegroeid tot een allround marketingbureau. Het team is versterkt met een aantal nieuwe gezichten en daarmee zijn een aantal expertises toegevoegd en is het marketingpakket uitgebreid. “Daarmee zijn we letterlijk en figuurlijk uit ons jasje gegroeid. Met onze nieuwe jas kunnen wij veel verder gaan en het complete marketingplan dragen, van strategie tot uitvoering en nazorg. Onze focus ligt meer dan ooit op innovatie en groei, gebaseerd op data, waarbij persoonlijke communicatie en klanttevredenheid altijd voorop blijft staan. Samen met de wasstraatondernemers gaan wij nu graag de uitdaging aan om door te schakelen naar de volgende versnelling om onze doelen te bereiken”, zegt hij.

Volgende maand groeit het bedrijf naar zes personen. “Met Melissa halen we een interieur architect binnen die vaker betrokken is geweest bij het opzetten van wasstraten. Zo kunnen we in een veel vroeger stadium waarde toevoegen met marketing. Dat merken we nu bijvoorbeeld al bij Carwash XL Veen en Carwash Schijndel. Daarnaast merken we een toename in de vraag naar online marketing. Liza en ik konden dat niet meer samen bijbenen dus start Dylan vanaf 4 juli. Op 11 juli verhuizen we vervolgens naar een nieuw kantoorpand bij de NDSM-werf in Amsterdam-Noord”, besluit hij.

Leave Your Comment

Your email address will not be published.