Plus 12 carwashmarketing slaat nieuwe weg in

Het gespecialiseerde carwashmarketingbureau Plus12 komt vanaf januari in nieuwe handen en slaat meteen een nieuwe weg in. Manager Dollie Schouten-Tuininga neemt het bedrijf van haar voormalig werkgever over. “We gaan met een frisse start verder aan de weg timmeren en zijn momenteel bezig om ons team uit de breiden met diverse specialisten, zodat we onze klanten met het oog op de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn”, zegt de nieuwe eigenaresse. 

Dollie is zelf al meer dan tien jaar actief in de carwashbranche en voelt zich daar naar eigen zeggen als een vis in het water. In die jaren heeft zij zich naast het operationele management van een aantal carwashvestigingen ook gespecialiseerd in business intelligence, customer insights en loyalty. “Het is juist de branche specifieke kennis die ons als marketingbureau onderscheidt en waardoor wij de juiste gesprekspartner kunnen zijn voor onze klanten, de carwash ondernemers, daar ben ik heel trots op. Van jongs af aan heb ik altijd een binding met auto’s gehad trouwens, als kind speelde ik daar veel liever mee dan met poppen bijvoorbeeld en er hingen posters van de Auto Rai boven mijn bed”.

Veranderingen

Achter de schermen is de nieuwe eigenaresse druk bezig om nieuw talent aan te trekken, desalniettemin wil ze vanaf januari eerst wat rust creëren, zodat zowel de carwashondernemers als de nieuwe medewerkers kennis kunnen maken. “We zijn bezig om mensen met de juiste expertise aan te trekken, zodat we de gewenste koers snel kunnen inzetten. De afgelopen maanden zijn we al steeds meer data gedreven gaan werken. We willen meer inzicht krijgen in de carwash consument, zodat we het product en de communicatie beter kunnen laten aansluiten op de wensen en behoeften van de klant.”

Op wat voor manieren Plus12 gaat doorgroeien? “Alles draait om big data. Op het moment dat we dit op de juiste manier kunnen toepassen, zijn er veel meer mogelijkheden op het gebied van marketing en klantbinding. Met de ontwikkelingen die op stapel staan, zijn we in staat om de juiste communicatie op het juiste moment naar de consument te sturen, wat weer een direct effect heeft op het rendement van de ondernemer, op de korte en lange termijn.”

  • Wybe
    30 december 2021 at 09:25

    Gefeliciteerd en heel veel succes Dollie!
    Wybe – 4Carwash B.V.

    Reply

Leave a Reply to Wybe

Your email address will not be published.